Home » trainingsgroep » clubkleding

Bestellen schaatskleding

Klik hier voor het bestelformulier.
Nieuw assortiment schaats en fietskleding IJsclub Uitgeest!!
We hebben sinds jaar en dag de clubkleding. Dit hebben we ooit bedacht omdat het mooi staat en omdat we herkenbaar willen zijn als IJsclub en daarbinnen de fietsgroep. Ooit heeft Gebr. Beentjes een genereus bedrag gesponsord zodat we de kleding voor een aardig bedrag konden aanbieden. We vonden de kleding inmiddels wat gedateerd en daarom hebben we aan Fortysix sports gevraagd of zij een mooi modern ontwerp konden maken met moderne stoffen en snit.
Daar is Fortysix sports in geslaagd. Nauwsluitende stof en bij fietsshirt doorlopende rits en elastiekzone in de pijpen etc.

Na de eenmalige bestelling van kleding met verlaagde prijzen hetgeen mogelijk is gemaakt door een flinke bijdrage van Gebr. Beentjes volgen onderstaand de prijzen die we moeten berekenen zonder sponsoring. IJsclub Uitgeest levert de kleding voor kostprijs. We hebben ooit bedacht dat het mooi staat en omdat we herkenbaar willen zijn als IJsclub en daarbinnen de fietsgroep. Ook voor de trainers op het ijs is herkenbaarheid een must.
De nieuwe lijn is fraai met moderne stoffen en snit. Nauwsluitende stof en bij fietsshirt doorlopende rits en elastiekzone in de pijpen etc.

We hebben ook zomershirts aangeboden waarvan velen al gebruik hebben gemaakt. Hieronder zie je een afbeelding. De kosten voor dit shirt zijn €25,-

Schaats/fietsjack lange mouwen clubprijs € 65,-
Schaats/fietsbroek lang clubprijs € 45,-
Schaatsset kledingfonds clubprijs € 65,-
Wedstrijdpak + cap clubprijs € 95,-
Koersbroek clubprijs € 60,-
Wielershirt korte mouwen clubprijs € 45,-
Zomer T-shirt korte mouwen clubprijs € 25,-

Klik hier voor het bestelformulier.
Opgeven bij de gebroeders Roelands. clubkledingstgu@gmail.com

Zomer T-shirt